» Všeobecné obchodní podmínky
Všeobecné obchodní podmínky

pro nákup v tomto internetovém obchodě
www.atv-moto-dily.cz

Sídlo Firmy:

Zdeněk Hloušek
Spojilská 1775
533 03 Pardubice III
IČ:16765834

1.Všeobecné ustanovení:

Kupující (zákazník)učiněním závazné objednávky stvrzuje,že akceptuje obchodní podmínky pro 
dodávku zboží vyhlášené prodávajícím(provozovatelem).
Provozovatelem tohoto internetového obchodu www.atv-moto-dily.cz je Zdeněk Hloušek 
Spojilská 1775,53303,Pardubice IČO: 16765834,Firma není plátcem DPH.

2. Objednání zboží a služeb:

Nabízíme Vám možnost nákupu přímo z Vašeho domova,kde můžete nakupovat nonstop.
Kupující může objednat zboží e-shopem do košíku,telefonicky nebo písemně.Předmětem smlouvy
Je zboží uvedené v kupní smlouvě-objednávce.Zavazujeme se,že naším zákazníkům bude dodáváno
zboží jen v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh 
zboží vyhovujících daným normám,předpisům a nařízením platným na území České Republiky.
Samozřejmostí je český uživatelský manuál,který je součástí záručního listu při nákupu kompletního stroje. Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí 
uvedených v objednávkovém formuláři.Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy,kdy samotná
kupní smlouva posléze vzniká samotným dodáním zboží. Přesahuje-li celková cena objednávky 20000Kč vyhrazujeme si právo žádat od zákazníka 50% nevratnou zálohu z celkové částky objednaného zboží.Přesahuje-li celková cena objednávky 40000Kč vyhrazujeme si právo žádat od zákazníka platbu předem v plné výši ceny objednávky.
V obou případech obdrží zákazník doklad o zaplacení zálohy,resp. platby předem. 
Zboží bude dodáno teprve po zaplacení požadované platby.

3. Potvrzení objednávky:

Potvrzení objednávky bude odesláno e-mailem do 24 hod. Od jejího přijetí.
nejasností Vás budeme kontaktovat..

4. Zrušení objednávky:

Každou objednávku můžete do 24 hodin od jejího odeslání zrušit bez udání důvodů a to emailem nebo telefonicky
a popsat o jaký druh zboží se jedná.

5. Dodání zboží:

Termín dodání objednaného zboží je závislý na druhu zboží.Zpravidla je zboží zasíláno zákazníkovi 
již druhý den. Firma se zavazuje dle svých možností a s ohledem na zákazníka dodací lhůtu snížit na co nejkratší možnou dobu.Termíny dodání jsou od 2 do 7 dnů.

6. Způsob doručení:

Firma zasílá zákazníkovi zboží přepravní službou Česká pošta,s.p.,nebo spedicí ZÁSILKOVNA ČR a Zásielkovna SK. Zboží bude dodáno (doručeno) na Vámi uvedenou adresu.

7.Možnosti platby:

Platba pouze dobírkou.

8.Ceny přepravného:

Ceny přepravného jsou v České republice do 25 Kg 150 Kč.,cena Zásilkovna ČR 75kč.Zásielkovna SK 129kč Balné našim spokojeným a spolehlivým zákazníkům neúčtujeme.

9.Převzetí zboží:

V případě poškození obalu zásilky při přebírání doporučujeme zákazníkovi reklamovat zásilku u přepravce a sepsat s přepravcem škodný protokol.Přijmutí zásilky z tohoto důvodu odmítnout a kontaktovat prodávajícího.Prodávající neodpovídá za vady vzniklé při přepravě zboží,pokud nebyla poškozená zásilka kupujícím přijata.
Nepřijme li kupující objednanou zásilku,která nebyla poškozena při přepravě, způsobí tím prodávajícímu škodu (poštovné,přepravné manipulační,balné,vícenáklady),Vzniklá škoda za objednané a nepřevzaté  zboží bude vyčíslena a záslána k úhradě zákazníkovi,který prodávajícímu škodu způsobil.  .popř.následné předáno k řešení inkasní agentuře.

Případné reklamace vyřešíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující doporučujeme zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady a poškození je kupujícímu doporučeno oznámit prodávajícímu. Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců Zákazníkům, kteří použijí výrobky pro účel podnikání nebo obchodu s daným zbožím, je záruka stanovena obchodním zákoníkem. Záruční doba stanovená občanským zákoníkem je určená pouze pro spotřebitele, nikoliv pro podnikatele, kteří zboží kupují v rámci své podnikatelské činnosti (IČO). Garantované vlastnosti zboží plně závisí na specifikacích uváděných přímo od výrobce. Náklady vzniklé při reklamaci (doprava, poštovné atd.) si hradí kupující. V případě neuznání reklamace jako oprávněné, bude zboží vráceno zpět kupujícímu spedicí na jeho náklady.. V případě odmítnutí převzetí zboží kupujícím, bez řádné omluvy, bude zásilka uschována na naší provozovně a kupujícímu bude účtován manipulační poplatek ve výši 1% z prodejní ceny zboží za každý den uschování (tento poplatek zahrnuje zejména manipulaci, prostor na uschování a pojištění cizích věcí movitých). Pokud úschova odmítnuté zásilky přesáhne 100 dnů, je prodávající oprávněn zboží nabídnout v komisi za účelem úhrady výše uvedených nákladů. Postup při reklamaci: Informujte nás o reklamaci písemně, emailem pracovní době firmy Zdeněk Hloušek. Zboží zašlete na adresu Spojilská 1775,530 03.Do zásilky uveďte důvod reklamace, Vaši adresu a přiložte kopií všech dokladů dokladů. Zboží vždy zasílejte čisté-hygienické důvody. Vaší reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30dnů od jejího vzniku.

11.Právo na odstoupení od smlouvy:

Zákazník, který zakoupil zboží a bylo mu doručeno přepravní službou, má v souladu s občanským zákoníkem právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží a má nárok vrácení celé peněžní částky. V případě použitého zboží bude vracena cena na, kterou jí ocení odborník. Ke zboží musí být přiloženy veškeré dokumenty. Zboží musí být odesláno nejpozději 14 den od data doručení zákazníkovi na adresu prodejce. Po jeho doručení a překontrolování bude zákazníkovi vyplacena odpovídající částka kupní ceně. Peněžní částka bude vrácena formou (bankovním převodem).

 

Podmínky ochrany osobních údajů

V případě zpracování osobních údajů, které je založeno na souhlasu subjektů údajů pro účely zasílání obchodních sdělení a pro účely jiných aktivit přímého marketingu internetového obchodníka.

 

Ochrana osobních údajů

 

  1. TOTOŽNOST A KONTAKTNÍ ÚDAJE SPRÁVCE
  2.  
  • 1. Správcem Vašich osobních údajů je společnost Zdeněk Hloušek (dále jen „správce“).
  • 2. Kontaktní údaje správce jsou následující:  Spojilská 1775 , Pardubice, 53003, IČ 16765834
  • 1. Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů

 

  1. ZÁKONNÝ DŮVOD ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ
  • 1. Zákonným důvodem zpracování Vašich osobních údajů je Váš souhlas dávaný tímto správci ve smyslu čl. 6 odst. 1 písm. a) Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „nařízení“).

 

  1. ÚČEL ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ
  2. DOBA ULOŽENÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ
  • 1. Účelem zpracování Vašich osobních údajů je zasílání daňových dokladů za pronájem systému, obchodních sdělení a činění jiných marketingových aktivit správcem vůči Vaší osobě.
  • 2. Ze strany správce nedochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 nařízení.

 

  • 1. Doba, po kterou budou Vaše osobní údaje správcem uloženy, jsou 3 roky, nejdéle však do odvolání Vašeho souhlasu se zpracováním osobních údajů (pro tento účel zpracování).

 

  1. DALŠÍ PŘÍJEMCI OSOBNÍCH ÚDAJŮ

 

  • 1. Dalšími příjemci Vašich osobních údajů budou firmy Bohemiasoft s.r.o. (provozovatel ehsopového systému Webareal), firma Unihost s.r.o. (správce serverů) a firma Casablanca INT (provozovatel datového centra), Heureka Shopping s.r.o. (zpracování emailu pro zasílání emailového dotazníku spokojenosti)

 

  1. PRÁVA SUBJEKTU ÚDAJŮ

 

  • 1. Za podmínek stanovených v nařízení máte právo požadovat od správce přístup k Vašim osobním údajům, právo na opravu nebo výmaz Vašich osobních údajů, popřípadě omezení jejich zpracování, právo vznést námitku proti zpracování Vašich osobních údajů, a dále právo na přenositelnost Vašich osobních údajů.
  • 2. Máte právo kdykoli odvolat souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů daný správci. Tímto však není dotčena zákonnost zpracování Vašich osobních údajů před takovýmto odvoláním souhlasu. Váš souhlas se zpracováním osobních údajů můžete odvolat na emailu atvmoto@centrum.cz.
  • 3. Pokud byste se domníval(a), že zpracováním Vašich osobních údajů bylo porušeno či je porušováno nařízení, máte mimo jiné právo podat stížnost u dozorového úřadu.
  • 4. Nemáte povinnost osobní údaje poskytnout. Poskytnutí Vašich osobních údajů není zákonným či smluvním požadavkem a ani není požadavkem, který je nutný k uzavření smlouvy.

Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 25.5.2018

 


NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ

ZmNlNjkxM